Asteptari desarte.

Posted on Updated on

Uneori ma simt asa de singura…Degeaba imi spun toti ca imi sunt prieteni si toti ma asigura ca sunt acolo pentru mine.Pana la urma sunt tot singura. M-am cam saturat de superficialitate.Am ajuns la concluzia ca oamenii sunt asa de superficiali incat nu sunt capabili sa isi tina nici cele mai mici promisiuni.Oamenii sunt impartiti in doua categorii.Cei ce promit si cei ce asteapta ca cei care le-au promis ceva sa se tina de cuvant.Eu inca astept ca cei care mi-au promis ceva sa se tina de cuvant.Prefer de o mie de ori faptele in locul vorbelor.Pentru ca oamenii nu mai stiu sa isi respece cuvantul dat. Poate ca ma supar degeaba din cauza unor cuvinte care nu ar trebui sa ma afecteze in mod normal.Insa nu sunt genul care sa isi dea cuvantul intr-o situatie pe care nu o poate respecta.Si inca astept acelasi lucru de la cei din jurul meu.

Poate ca sunt prea idealista in ceea ce priveste viata.Inca invat jocul vietii.Inca astept ca unii oameni sa imi inteleaga anumite gesturi.Desi poate astept degeaba.Viata e asa nedreapta…iti fura cele mai dragi persoane de langa tine.Te lasa doar cu amintiri si cu regrete.Te gandesti ca poate puteai face mai mult si ca daca faceai mai mult, lucrurile nu stateau asa acum…Insa sunt doar ganduri desarte, menite sa te chinuie si sa iti reaminteasca a mia oara ca viata nu e asa de roz pe cum iti imaginai…

Poate o sa fie mai bine…poate

Leave a comment