Nimic.

Posted on Updated on

Ma balansez intre ganduri contrare. Vreau sa-ti cer totul sau nu vreau nimic. Dragostea noastra e cel mai important lucru de pe pamant si, orice am face, orice decizie am luat, ai lua, trebuie sa ne gandim in primul rand la asta. Nu vreau sa stric dragostea cerandu-ti sa fii altfel decat vrei sa fii. Nu vreau sa stric dragostea obligandu-ma sa fiu alta decat vreau sa fiu. Nu pot sa-ti cer sa te schimbi. Nu pot sa ma silesc sa ma schimb. Nu te pot obliga sa-ti randuiesti viata in numele iubirii pentru mine, daca tu nu simti ca trebuie sa faci asta. Dar nici nu ma pot obliga sa accept sa fiu iubita de la sapte la noua, daca eu stiu ca acest lucru ma va face nefericita intotdeauna. Nu inteleg de ce eu trebuie sa cer si tu trebuie sa te hotarasti daca-mi dai. Ce ciudat, ce trist, ce amar! Buna dimineata, buna ziua, buna seara! Traim in lumi atat de straine, incat pot sa-ti soptesc, deodata, toate urarile zilei.

— Alice Nastase- Noi suntem zeite

Leave a comment